سایت خبری، اطلاع رسانی و تجاری پرشیا

عجیب‌ترین هتل‌های جهان به شکل غار

یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین هتل‌های جهان، هتل‌های غارنشین هستند؛ شما می‌توانید همانند انسان‌های اولیه چند روز را در این هتل ها بگذرانید و از فضای زیبا درون آن لذت ببرید. خوابیدن، غذا خوردن و  تلویزیون نگاه کردن در غارها یک تفریح مهیج است که امروزه باعث جذب هزاران توریست شده و به یک قطب گردشگری در شهرهای متعددی تبدیل شده است. البته امکانات رفاهی شما در این غارها همانند انسان‌های اولیه نیست. شما به‌راحتی از برق، آب و گاز استفاده می‌کنید؛ وسایلی مانند یخچال، تلویزیون، فر و… در آن وجود دارد و می‌توانید در حمام آب گرم آن دوش بگیرید. بنابراین بهتر است با عجیب‌ترین هتل‌های جهان ساخته شده در غارها آشنا شوید و آن‌ها را از نزدیک ببینید. این هتل‌ها در نقاط مختلف جهان واقع شده‌اند و یک مکان مناسب برای گذراندن تعطیلات هستند.

عجیب‌ترین هتل‌های جهان به شکل غار

1. عجیب‌ترین هتل‌های جهان: هتل‌های زیبا به شکل غار در کاپادوکیه در کشور ترکیه

اگر در ایران هستید؛ سفر به کشور ترکیه برای شما آسان تر است؛ در این صورت می‌توانید از زیباترین هتل غاری جهان لذت ببرید. در کشور ترکیه  هتل‌های غاری بسیار زیادی وجود دارد که هر یک از آن‌ها فضای خوب و جدیدی را برای شما رقم می‌زنند.

  • هتل غاری سلطان:

این هتل‌های غاری شکل در بالا تپه آیدینلی قرار گرفته و یکی از هتل‌های غاری زیبا ترکیه  است؛ شما می توانید از امکانات یک زندگی مدرن درون اتاق‌هایی استفاده کنید که در دل سنگ و صخره بنا شده اند.

  • هتل غاری یوناک الوری:

این هتل به شکل غار و در کاپادوکیه ترکیه قرار گرفته است. این هتل شامل اتاق‌های زیبا در دل کوه  است و به شکل غار درست شده و شما می‌توانید در آن از استخر روباز، رستوران غذای ارگانیک و حتی اینترنت و وایفای استفاده کرده و لذت ببرید. اتاق‌ها به گونه زیبا و رمانتیک طراحی شده و کاملاً ساکت هستند.

  • هتل غاری ترا:

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های غاری شکل ترکیه هتل ترا نام دارد که اتاق‌های آن دارای دیواره های سنگی بوده و امکانات مدرنی را در اختیار شما قرار می دهد.

  • هتل غاری فوکاس:

این هتل زیبا نیز در یکی از روستاهای ترکیه و به شکل غار طراحی شده است. نمای بالکن اتاق‌های این هتل غاری به حدی زیبا است که شما را شگفت زده می کند. درون هتل از امکانات مدرن و زیبایی استفاده شده و تجربه لذت بخشی را برای شما رقم می‌زند.

  • هتل غاری کلبک:

یکی دیگر از هتل غاری های ترکیه که در بلندترین قسمت شهر گروم قرار دارد؛ هتل کلبک است؛ در بدنه این  هتل از تخته سنگ‌های طبیعی و چوبی استفاده شده و  نمای سنتی خود را در  قالب امکانات مدرن در اختیار گردشگران قرار می دهد.

2. عجیب‌ترین هتل‌های جهان: هتل غاری شکل در MATERA کشور ایتالیا

این هتل زیبا در روستای ماترا ساخته شده و به صورت یک غار در دل کوه بنا شده است. درون این هتل 18 اتاق وجود دارد و شما می توانید از امکانات رفاهی آن مانند اتاق خواب‌های زیبا، غذاخوری و حمام‌های بی‌نظیر استفاده کنید. آب‌وهوای این روستا بسیار خوب و تازه است و می‌تواند به یک مقصد گردشگری هیجان‌انگیز برای شما تبدیل شود.

3. عجیب‌ترین هتل‌های جهان: هتل غاری در گرانادا کشور اسپانیا

این هتل غاری شکل زیبا و بزرگ در بیرون از گرانادا واقع‌شده است و  با تمام امکانات خود در دسترس می‌باشد. این غار به اسم غارهای پدر آنتونی اهل آلارکون شناخته شده است و بر روی دامنه کوه‌هایی قرار گرفته است که از خاک رس پوشیده شده است. شما می‌توانید در این هتل  اقامت کرده و از امکاناتی مانند استخرهای روباز آن استفاده کنید.

4. عجیب‌ترین هتل‌های جهان: هتل غار کوکوپیی در نیومکزیکو در کشور آمریکا

این غار زیبا در کنار یک رودخانه  قرار دارد. بنابراین شما می‌توانید با اقامت در این هتل غاری شکل از جاذبه‌های یک رودخانه زیبا نیز استفاده کرده و تعطیلات خوبی داشته باشید. شما می‌توانید با اقامت در این هتل زیبا از غروب آفتاب لذت برده و زندگی در میان تخته سنگ‌ها را با امکانات رفاهی و مدرن تجربه کنید. برای تهیه غذا می توانید به رستوران روبه رو غار مراجعه کنید.

5. عجیب‌ترین هتل‌های جهان: هتل غار مرهالا در نفتا کشور تونس

با اقامت درون این هتل می‌توانید درون اتاق‌های غاری شکل و در دل زمین  استراحت کرده و از تمام امکانات رفاهی آن بهره‌مند شوید. این هتل از زمان‌های قدیم به صورت غار طراحی شده و امروزه بسیاری از گردشگران را به خود جذب می‌کند.

6. عجیب‌ترین هتل‌های جهان: هتل غار لس هاتی روچز در فرانسه

نام این هتل به ترجمه “هتل غار صخره‌ای بلند” است که در نزدیکی ساحل و درکنار دره لوور احداث شده است. این هتل 12 اتاق خواب دارد که این اتاق ها درون تخته سنگ‌هایی از جنس آهک حفر شده‌اند. شما می‌توانید از امکاناتی مانند استخر رو باز و باغ سرسبز آن استفاده نمایید.

7. عجیب‌ترین هتل‌های جهان: هتل غار وایت کلیفز در استرالیا

این هتل در اصل یک مسافرخانه قدیمی در زیر زمین است. این هتل غاری شکل در  یک تپه قرار گرفته و توسط یک شخص به صورت دست ساز احداث شده است. این هتل زیر زمینی 30 اتاق دارد و گنجایش هتل صد نفر است. اقامت در این هتل زیر زمینی در استرالیا می‌تواند برای شما لذت بخش و خاطره انگیز باشد.

8. عجیب‌ترین هتل‌های جهان: هتل غار کویر در کویر پدی کشور استرالیا

این هتل قدیمی در یک منطقه بیابانی و در زیر زمین احداث شده است. به علت بیابانی بودن این منطقه و آب‌وهوای گرمش، شما می‌توانید در این هتل و در زیر زمین از هوای خنک لذت ببرید و از معماری بی‌نظیر این هتل شگفت زده شوید. در این ناحیه از کشور استرالیا علاوه بر هتل‌های زیر زمینی، شما شاهد مغازه‌ها، کلیساها و بسیاری از بناهای دیگر در زیر زمین خواهید بود.

9. عجیب‌ترین هتل‌های جهان: هتل غاری رؤیایی پریولاس در یونان

این هتل رؤیایی در یکی از جزیره‌های کشور یونان و دارای آب‌وهوای فوق‌العاده و محیطی ساکت و آرامش‌بخش احداث شده است. معماری آن کاملاً مدرن و زیبا و در کنار زیبایی‌های جزیره، سفر شما را لذت بخش‌تر می‌کند.  این هتل ساخته بشر به شکل غارهایی طراحی شده است که دورتادور آن را آب دریا احاطه کرده است. هتل پریولاس دارای امکانات رفاهی زیاد از جمله استخرهای زیبا است.

10. عجیب‌ترین هتل‌های جهان: هتل غاری نگریل در کشور جامائیکا

یکی دیگر از زیباترین هتل‌های غاری طبیعی جهان در کشور جامائیکا قرار دارد که در آن علاوه بر زیبایی‌های طبیعی هتل می‌توانید از چشمه آب گرم آن نیز استفاده کنید. این هتل  دارای 12 اتاق لوکس است که درون صخره‌های زیبا در کنار دریای جامائیکا احداث شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.