سایت خبری، اطلاع رسانی و تجاری پرشیا

بهترین کشور برای مهاجرت کاری

پیدا کردن شغل و شروع کسب‌وکار هرگز آسان نبوده و نیست؛ به‌خصوص اگر در کشوری زندگی می‌کنید که آمار بیکاری در آن زیاد بوده و پیدا کردن شغل بر اساس توانایی و مهارت‌ها صورت نمی‌گیرد؛ در این شرایط ممکن است تصمیم به مهاجرت داشته باشید و می‌خواهید شانس خود را برای شروع یک کسب‌وکار در کشور دیگر امتحان کنید. در این لیست با ما همراه باشید تا با بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت کاری آشنا شوید:

عوامل مهم قبل از انتخاب کشور مناسب برای مهاجرت کاری
زمانی که تصمیم می‌گیرید برای کار به یک کشور بروید؛ بهتر است برخی عوامل را مدنظر داشته باشید:
شما باید به دنبال کشوری باشید که بیشتر خصوصیات و قابلیت‌های مناسب برای پذیرش شما را داشته و شرایط کاری خوبی را برایتان فراهم کند. به طور مثال کشورهایی که خود از نظر اقتصادی دچار بحران هستند نمی‌توانند مقصد خوبی برای شما باشند.
یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند بر روی بازدهی شما و سرمایه‌تان تأثیر بگذارد؛ قوانین مالیاتی یک کشور است. بنابراین قبل از اینکه برای شروع کار به یک کشور بروید؛ در مورد قوانین مالیاتی آن کشور تحقیق کرده و شرایط خود را بسنجید.

هزینه زندگی در این کشورها چگونه است؟ شما ممکن است در ابتدای امر نتوانید آن‌طور که باید، پول جمع کنید. بنابراین اگر سرمایه کمی دارید؛ نمی‌توانید در کشورهایی دوام بیاورید که هزینه زندگی در آن زیاد است. این هزینه شامل هزینه خوراک، پوشاک، هزینه بهداشت و هزینه مسکن می‌باشد. در مورد شرایط اقامت خود در آن کشور تحقیق کنید و اطلاعات لازم را داشته باشید. در این صورت تعداد گزینه‌های شما محدود خواهد شد.

بهترین کشورها برای مهاجرت کاری
همان‌طور که در ادامه مشاهده خواهید کرد بیشتر کشورهای اروپایی در این لیست قرار دارند و اروپا به‌عنوان یک مقصد مناسب برای مهاجرت کاری در نظر گرفته شده است؛ با این حال کشورهای عربی نیز به دلایل زیادی، مقصد مناسبی برای مهاجرت کاری ایرانیان به‌حساب می‌آیند.

مهاجرت کاری به سوئیس
سوئیس با کیفیت زندگی بالا و منابع و فرصت‌های شغلی که دارد؛ به‌عنوان یکی از کشورهای محبوب برای مهاجرت کاری به‌حساب می‌آید؛ در این کشور دستمزد افراد بسیار بالا است و تقریباً دو برابر در ایالات متحده می‌باشد؛ رضایت کارمندان در این کشور بسیار زیاد بوده و دارای ساعات کاری انعطاف پذیر هستند. کارفرمایان سوئیس نسبت به سایر کشورهایی که در سراسر جهان یافت می‌شوند؛ فرصت‌های آموزش شخصی بیشتری را به کارمندان ارائه می‌دهند. آن‌ها همچنین برای تعادل در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود حمایت اجتماعی بیشتری دریافت می‌کنند.

سوئد

مهاجرت کاری به آلمان
کشور آلمان یکی از کشورهای خوب برای پیدا کردن فرصت‌های شغلی است. همچنین برای افرادی که متقاضی کار بین‌المللی و کسب مهارت‌های جدید، امنیت شغلی و پیشرفت شغلی هستند؛ یکی از اولویت‌ها است. این امر به دلیل نگرش کار در کشور آلمان و انتظارات کارفرمایان است؛ آلمانی‌ها افراد زحمتکشی هستند و انتظار می‌رود کارمندان بر اساس صلاحیت رتبه‌بندی شوند. آلمانی‌ها همچنین تعطیلات عمومی بیشتر و میانگین ساعت کاری کمتری در هفته نسبت به هر کشور اروپایی دیگر دارند. اقتصاد این کشور بسیار پیشرفت کرده و رونق دارد و می‌تواند به‌عنوان یک کشور مناسب برای کسب‌وکار و مهاجرت کاری به‌حساب بیاید.

اگر به دنبال یک آموزشگاه زبان خوب هستید، مرکز زبان گات را به عنوان بهترین آموزشگاه زبان با 7 شعبه در سراسر کشور و بیش از 10 سال سابقه آموزش به شما معرفی میکنیم، ضمنا شما میتوانید در این آموزشگاه تقریبا تمامی زبان های زنده دنیا را آموزش ببینید

مهاجرت کاری به سوئد
شیوه زندگی و فرهنگ کار در کشور سوئد باعث شده که سالیانه افراد زیادی به‌منظور کار به این کشور مهاجرت کنند؛ 72 درصد از مهاجران کاری در سوئد عقیده دارند که شرایط کاری آن‌ها نسبت به کشور خودشان پیشرفت کرده است. در شهرهای بزرگ سوئد هزینه زندگی بسیار بالا است؛ اما در کنار آن شما حقوق و دستمزد زیادی نیز دریافت خواهید کرد. سوئد یک جامعه مدرن است؛ با خدمات عمومی یارانه‌ای و تعطیلات رسمی زیاد، اقتصاد این کشور بعد از مشکلاتی که داشته؛ اینک رشد کرده و به‌عنوان یک کشور برای پرورش مشاغل پویا شناخته شده است.

مهاجرت کاری به کانادا
کانادا یکی از کشورهای مهاجرپذیر بوده که امروزه قوانین سختی برای آن در نظر گرفته است. اما شما می‌توانید به‌منظور کار به این کشور رفته و مهاجرت کاری داشته باشید. در این کشور شما می‌توانید انواع مختلفی از شغل‌ها را پیدا کرده و متناسب با مهارتتان در آن مشغول شوید. این کشور دستمزدهای متوسط و بالایی دارد و هزینه زندگی در برخی از شهرهای بزرگ آن زیاد است.

بحرین

مهاجرت کاری به سنگاپور
سنگاپور یک کشور پیشرفته آسیایی است که مقصد مناسبی برای مهاجرت کاری به‌حساب می‌آید. در این کشور هزینه‌های زندگی بالا است؛ در کنار آن حقوق و مزایا نیز بالا می‌باشد؛ این کشور با وجود نرخ بیکاری بسیار کمی که در آن گزارش شده؛ می‌تواند به محل مناسبی برای کسب‌وکار و پیدا کردن شغل تبدیل شود.

مهاجرت کاری به بحرین
بحرین یکی از کشورهای موفق عربی است که امروزه شرایط خوبی را داشته و به یکی از مقاصد ایرانیان برای مهاجرت تبدیل شده است. این کشور نزدیک به ایران است و از نظر فرهنگی و شرایط آب و هوایی مشابه آن می‌باشد؛ بنابراین به‌راحتی می‌توان برای مهاجرت کاری به بحرین سفر کرد. این کشور در کنار حقوق بالایی که به افراد می‌دهد؛ هزینه‌های زندگی زیادی نیز دارد و شما باید بابت کرایه خانه و هزینه‌هایی مانند پول آب و برق پول بیشتری نسبت به ایران بپردازید. طبق آمار افرادی که برای زندگی و کار، کشور بحرین را انتخاب کرده‌اند؛ از شرایط کنونی خود رضایت دارند.

مهاجرت کاری به امارات
امارات نیز یکی دیگر از کشورهای عربی است که برای مهاجرت کاری مناسب می‌باشد. این کشور نیز مانند بحرین از نظر فرهنگ و شرایط آب و هوایی به ایران نزدیک بوده و موردعلاقه بسیاری از ایرانیان قرارگرفته است. کارگران در این کشور حقوق خوبی دارند و بین 40 تا 8 ساعت در هفته کار می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.